Philips BeNear CD6852B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BeNear CD6852B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Tingting 06-02-2012
Geschreven voor: Philips BeNear CD6852B

Telefoon ziet er prima uit, echter: binnen 1 week teruggebracht naar de winkel. Knoppen weigeren af en toe, de groene opneemtoets werkt erg slecht, waardoor het pas na een aantal keren drukken lukt om de telefoon te beantwoorden. Erg irritant. Verder werkt de middelste "cursor" toets erg slecht, waardoor je soms 3 of 4 keer moet drukken voordat hij "pakt".
Een van de 2 handsets gaf na 5 dagen al de geest, dus teruggebracht naar de winkel. Hebben weer een vertrouwde Gigaset van Siemens gekocht. Niet zo sexy als de Philips, maar veel degelijker.

Techneut 08-09-2011
Geschreven voor: Philips BeNear CD6852B

Toestel lijkt helemaal aan de verwachtingen te voldoen. Alleen jammer van de beltonen, die zijn slecht vind ik. De helft zijn stresstonen en de andere helft zijn weer te soft. Een keer meegemaakt dat ik werd gebeld en na zeker drie keer drukken op de groene "opneem" toets pas het gesprek aan kon nemen. Hopelijk een incident. Verder heel tevreden.